Meetpols historie – en artikel fra sommeren ’89

Jeg beklager kvaliteten af scanningen, men avisen er trods alt mere end 20 år gammel.

Emnet er dog stadig aktuelt, og intet har ændret sig ved den polske mentalitet. De økonomiske forhold i Polen er væsentligt bedre end dengang, men for polske piger har følelser stadig højeste prioritet uanset hvad.

Artiklen fra sommer 1989 Aalborg Stiftstidende "Samliv på polsk" (1)

Artiklen fra sommeren 1989 i Aalborg Stiftstidende: "Samliv på polsk" (side 1)

Artiklen fra sommer 1989 Aalborg Stiftstidende "Samliv på polsk"

Side 2

Artiklen fra sommer 1989 Aalborg Stiftstidende "Samliv på polsk" (3)

Side 3

Artiklen fra sommer 1989 Aalborg Stiftstidende "Samliv på polsk" (4)

Side 4

Om meetpol

Jeg har selv oplevet at flytte til udlandet på grund af kærligheden. Jeg er født og opvokset i Polen, men mødte i 1989 en dansk mand gennem et kontaktbureau. Med min lille datter flyttede jeg til Danmark og begyndte et helt nyt liv. * Min mand og jeg oprettede et kontaktbureau for polske kvinder og danske mænd, hvilket blev starten på en lang række initiativer, der siden 1989 har skabt utallige par.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

